torstai 18. kesäkuuta 2009

Hallilla

Sisko ja veikat meni treenaamaan ja mä pääsin mukaan.Isot meni kävellen mä menin isn kanssa autolla =).Mä olin omassa boksissani sillä aikaa ku sisko treenas radalla.Veikka treenas vaan putkee ja keppei ku se on jo vaari.Sit nuorempi veikka treenas kanssa kun äiskä oli treenannut Emmin ja Väpän kanssa.Sitten oli Cosmon vuoro.Se kuumuu(mitäköhän se sitten mahtaa tarkoittaakaan?)kuullemma niin kovin radalla,että äiskä ottaa pojat aina radalle ihan eri aikaan.Ja se kuumuu siitäkin ku se katsoo ku muut treenaa.Sen pitäisi vähän vähentää sitä kuumumista =).
Sisko opastaa =)
Mikä toi on?
Jee,mä tein sen,näiks sä systeri,mä tein sen?!Veikan kanssa tässä vähä keskustelen välillä..Tää on kuullemma tokopuoli..

Systeri näyttää mallia..
Sit se pisti äiskän juoksee oikein kunnolla.Äiskä oli ihan loppu.Se ei saanu siskoo kiinni.

Sisko näyttää keinun kontaktin..


Sit me ollaan taas kotona..


Jossa mä harjoittelin taas pöydällä oloa..Alkaa jo sujua :)

Sisko oli tässäkin opastajana.Se on tosi hyvä poseeraamaan,äiskä sano,että se on.

1 kommentti:

Katja kirjoitti...

Hei!Ihania kuvia! Iloista Juhannusta tellekin päin. T. Katja ja muu poppoo!