tiistai 14. heinäkuuta 2009

Voi pyhäjyssäys sentään..

Eilen Emmillä oli treeneissä aivan hirvittävän kova vauhti jokaisella radalla,jopa niin kova,että kiirehtiessäni Emmin perään lensin oikein kunnon kaarteella suoraan mahalteni.Vauhti vaan oli niin kovaa,että sekosin jaloissani.Tiukassa kaarroksessa vaan lähti jalat altani.Mutta oli se vaan upee eilen treenata Emmin kanssa kun sillä oli niin hyvä traivi päällä.Ja mikä parasta,meillä(minulla)alkaa nyt sujua radoilla.Olen oppinut ohjaamaan Emmiä ja Emmi on alkanut kuunnella minua eli omalla vartalollani ohjaten pystyn ohjaamaan Emmiä kaukana takanakin.Yhtään virhettä ei vaikeilla radoilla eilen tullut.Mikä tyttö!Vaikka kaaduin jatkoi Emmi matkaansa ja sain sen sitten puomilla kiinni.Otti jopa kontaktin!!Olen nyt tarkettia käyttänyt ja vaikka tarketilla ei ollut makupalaa jäi Emmi silti vähäksi aikaa tarketille ja näin teki myöskin kontaktin.Olen myöskin nyt täysin luopunut hiiristä siellä radalla.Emmi saa palkan vasta kun rata on tehty.Hiiri lentää palkaksi ja Emmi osaa jo sitä odottaakin tehtyään radan.Upea tyttö!Kyllä taas oppilaani eilen Emmiä ylistivät.Ihmettelivät sitä miten hyvin Emmi tuntee esteet..

Miki oli eilen mukana Virkkalassa ja siellä sitä taputtelivat useat lapset ja aikuiset.Häntä heiluen Miki otti vastaan jokaisen.Rohkea ja avoin.=)

Emmin kasvattaja-Tarjakin näki Mikin =).Kehui Mikiä sieväksi.

1 kommentti:

lillan kirjoitti...

Hitsi, kylläpä kadehdin Emmin ja sinun yhteistyötä! En vielä anna
periksi, mutta kyllä joskus tuntuu etten ikinä opi ohjaamaan koiraa
noin hyvin. Tintin on niin kiihkeä
että jokainen minun virhe saa sen
kuumenemaan lisää.