perjantai 1. huhtikuuta 2011

Välillä on oltava veemäinen vaikka ei haluaisi.

Todellakin välillä on tehtävä sellaisia asioita jotka tuntuu tosi pahalta.Koska ihminen ei oikaise valheitaan niin minä annoin samalla mitalla takaisin.Paljastin ainakin yhdelle millainen hän on takanapäin.Jää heidän välisekseen sitten miten jatkossa toimivat.Kahden vuoden takaisia asioita,olen pitänyt ne omana tietonani koska minua vannotettiin pitämään ne salassa,mutta nyt ne tulivat julki.Lisääkin on.Inhoittaa tuo edessä palvominen ja samaan aikaan takana haukkuminen kuin viimeistä päivää.Omia sanomisiaan laitetaan toisten sanomisiksi. Eräskin"ope" on saanut selän takana oikein kunnon haukut.Tämä tästä.Ei vaan ole oikaisua kuulunut(itseasiassa taitaa vaan pahentua asia)ja hän loukkasi minua niin syvästi.Vieläpä keskellä minun suruani,ei kunnioittanut edes sitä surua mitä kävin läpi.Mutta nyt tämä tässä.Tästä lähin luotan vain koiriini.Jos kuulen taas,että minusta on p'skaa puhuttu niin sitten vastaan kyllä samalla mitalla.Ja sitä oikaisua ja anteeksipyyntöä odotan kyllä vieläkin.Tai..oikeestaan,se anteeksipyyntö ei kuitenkaan olisi aito joten sitä en tarvitse.Sen oikaisun kyllä.On varmaan vaikeaa ihmisellä kun ei aina muista kelle on mitäkin puhunut ja myöskin se valheiden esiintuleminen varmaan myöskin on läsnä joka päivä.Anteeksi tämä,mutta kun on vaan niin eprehellisiä ihmisiä olemassa jotka itse mustamaalaavat selän takana aina sitä joka ei ole paikalla.

Ei kommentteja: