tiistai 13. joulukuuta 2011

Hyvää Lucian-Päivää kaikille

Eilen olin treenaamassa ja voi,että oli hyvät treenit.Joulu kolistelee jo ovella.Aika vähän olen mitään joulujuttuja tässä tehnyt.Viime kesä oli niin raskas Äidin jutun vuoksi,että se imi minusta kaiken.Nyt on jotenkin turta olo,ei oikein jaksa hössöttää kuten ennen.Joulu tulee vaikka ei hössöttäisikään.Olen kiitollinen siitä,että meillä nyt on Äiti täällä vielä..Jos asiat olisivat toisin,ei minulla tänä vuonna olisi Joulua ollenkaan.Minun paras Joululahjani(sekä synttäri,22.12)on se,että sain Äidin vielä pitää.
Tosin Joululahjaksi toivoisin vielä semmoista taikasauvaa jolla saisin taiottua pois(/muuttaa heidän käytöstään )kaikki veemäiset ihmiset.Sellaiset jotka hallitsevat elämääni niin vahvasti,että heidän vuokseen on välillä kieltäydyttävä jostain vaikka ei itse henkilökohtaisesti haluaisikaan,haluaisi olla mukana.....Mielessä kuitenkin on niin vahvasti kaikki se mitä tällaiset ihmiset ovat itselleni aikaan saaneet,mitä sanoneet joten..Tai sanotaanko,tällainen ihminen..Yksikössä kuitenkin..Mutta ehkäpä joskus minä voin näyttää,että ei enää hetkauta,nyt vaan on vielä kesän jäljiltä niin rikki,että ei ole voimia..Pikkuhiljaa ne kuitenkin tulee takaisin...
Eilen Emmi ja Miki tappoivat aivan järjettömän ison rotan.Se koitti päästä puuliiteristä pakoon,mutta kaksikko toimi ja tulosta tuli.Miki pölläytti rotan puiden alta esille,Emmi esti sen pakenemisen ulos ja yhdessä ne kävivät siihen kiinni.
Niin ja nyt yhden tarjouksen sijaan on jo kaksi..Ja tosi arvostetuilta ihmisiltä.

Ei kommentteja: