tiistai 17. huhtikuuta 2012

Edellinen vuodatukseni...

..oli osoitettu ihmiselle joka on ottanut elämäntyökseen mustamaalata minua ja näin ollen tehdä minulle mahdottomaksi toteuttaa asioita joita olen suunnitellut.Olin tosissani kun kirjoitin,että kohta täällä on henkilön nimi sekä kaikki asiat joista hän on valehdellut sekä kaiki ne perättömät jutut joita hän on levittänyt.Olen saanut syyllisen selville ja jos hän ei lopeta,teen tuon mitä uhkaan.Syyksi hän jo aikoinaan sanoi suoraan olevansa kateellinen minulle,kateellinen koiristani sekä taidoistani agilityohjaajana.Ja kateelinen myöskin siitä,että sain ostettua itselleni koiran paikasta josta hänelle kieltäydyttiin myymästä.Onneksi minulla on koirillani niin ihanat ja upeat kasvattajat joiden kanssa voi asioista puhua asioiden oikeilla nimillä sekä selvittää myöskin asioita.Terveisiksi ja kehoitukseksi vastaisuudelle oli,että ottaa suoraan yhteyttä jos on jotain epäilyttävää,kyllä tulee asian todellinen laita esille.En jatkossa kirjoita enää tämänkaltaisia kirjoituksia,mutta haluan blogini kautta tuoda esille nämä asiat siksi koska tiedän,että hän lukee sekä siksi,että tuon ihmisen puheilta katkeaa jo lopultakin siivet.Itse en seuraa tuon henkilön kuulumisia eikä voisi puupennin vertaa kiinnostaa miten hänellä menee yms häneen kuuluvaa.
Ja iloisimpiin asioihin.Emmin lauantainen kaverikoirakäynti oli aivan huippu.Emmi nauratti asukkaita sekä hoitohenkilökuntaa niin,että kaikilla tuli vedet silmistä
Eilen päästin koirat yöpissalle klo.23.30.Yhtäkkiä alkoi takaportin luota kuulumaan ihan hirveää tappelun ääntä.Juoksin sinne ilman kenkiä.Taskulampun valossa näin,että Emmi ja Miki tappelevat supin kanssa.Takaportin alla oleva maa on sulaessaan painunut niin alas,että sieltä mahtuu.Tappelun nujakassa supi kieri portin alta toiselle puolelle,Emmi oli mennä perässä,sen sain napattua kiinni kun heittäydyin mahalteni ja nappasin sitä takapäästä,Mikin taas sain estettyä omalla kehollani menemästä ali.Tukko karvaa jäi,luulin,että koko häntä.Ja naarmuja kaksikolle sekä minulle syöksystä leukaan naarmuja.Aamulla kaksikko suunatsi heti niskakarvat pystyssä takaportille.