perjantai 20. heinäkuuta 2012

Kolmesti treenaamassa

Olin tälläkin viikolla kolme kertaa hallilla,maanantaina,keskiviikkona ja tänään.Alemmissa kirjoituksissa on tämän päivän treenit.Video ei seuraa rataa koska olin hallilla ilman Jukkaa.Yksi Mikin video on hieman sumuinen.Yhdessä videossa näyttää kuin Miki ei ottaisi puomilla kontaktia,mutta se ottaa,otti sieltä tarketilta lihapullapalan.Video hypähtää oudosti puomikohdassa,katsokaa keinua.Se alkaa nyt sujumaan,Ja minä olen huomannut,että minä osaankin juosta kovaa.Alusta on niin hyvä ja nyt voi juosta täysillä eikä varoa tai keskittyä pysyssä pysymiseen.Treenit oman ryhmän kanssa ovat olleet kivoja.Nyt jo minulle tulee treeneihin ylimääräisiäkin ja halukkaita poissaolopaikkaajia löytyy ja eilenkin oli yksi ryhmän ulkopuolinen paikkaamassa poissaolijaa.

Ei kommentteja: