torstai 13. marraskuuta 2008

Agilitytreeneistä

Taas oli meillä NIIN kivaa.Tyttö oli ihan täpinöissään.Otin rataa,sekä lyhyitä harjoituspätkiä.
Rata alkoi tästä:

Etualalla oleva hyppy oli eka este,siitä renkaalle,hyppy,hypyltä putki(kirjava)sieltä vasemmalle olevalle hypylle(pun/kelt hyppy näkyy mustan putken takana)siitä aalle,

Aa:lta tultiin kepeille jotka olivat kaukana Aa:sta.Rata tästä jatkui tuonne hyppy num8,josta mentiin keltaiselle hypylle.Tuon kohdan selvitin siten,että koska Emmi on varma pujottelija,pujottelee loppuun asti ilman,että olen vierellä,niin saatoin Emmin kepeillä vain viidenneksi viimeiselle välille asti,sen jälkeen jäin odottamaan Emmiä hypyn taakse ja ohjasin vastakkaisella kädellä Emmin molemmille hypyille,9 ja 10(pun/kelt).Jos minun olisi ollut pakko saattaa Emmi keppien loppuun asti,en olisi ehtinyt ohjaamaan Emmiä hypyltä num.9 hypylle num 10 vaan Emmi olisi sujahtanut kirjavaan putkeen.

Tässä rata toisesta suunnasta ja tässä näkyy hyvin tuo ansa kohta hypyn 9 jälkeen kun putki vetää.Tässä näkyy hyvin myöskin missä suunnassa kepit ovat.Ja hyvin sujahti tyttö oikeaan aloitusväliin ja oikealta puolelta.

Tässä näkyy vielä paremmin ansa kohta.Tuolta keltaiselta hypyltä on tarkoitus tulla hypylle jonka siivekkeestä näkyy pieni osa oikeassa alakulmassa.Tuo kohta onnistui ainoastaan siksi,että minun ei tarvitse saattaa Emmiä kepeillä loppuun asti vaan Emmi pujottelee yksin.Pystyin hyödyntämään sen ajan siihen,että asetuin hypyille niin,että onnistuin viemään Emmin ohi putken hypylle.

Kutsu harjoitus ja samalla paikalloloharjoitus.Emmi lähtee hypyn,tulee renkaan näin:

Lyhyttä pätkää eri versioilla:

Yksi harjoitus.Hyppy,muuri putki.Meni hyvin
Toinen harjoitus,hyppy,muuri pussi,suorastaan syöksyi pussiin jo heti muurilta.

Olin molemmilla kerroilla muurin takana.Hyppy-muuri-putki harjoitus olin muurin vasemmalla puolella ja työnsin vastakkaisella kädellä Emmin putkeen,olin siis samalla puolella muuria kuin pussi on.
Hyppy-muuri -pussi-harjoituksessa olin taas samalla puolella kuin putki ja työnsin vastakkaisella kädellä Emmin pussiin.Emmi ei tosin nähnyt muuta kuin pussin ja irtosi sinne niin hyvin,että ihan yllätyin.
Hyppy-muuri-putki tein myöskin niin,että olin hieman putken sisäänmeno suun takana ja vedin Emmin sinne.Toimi hieman huonommin kuin työntö.Emmi oli mennä ohi putken suun vastakkaiseen putken päähän,eli ulostulo päähän.
Tässä kuvia remontista:

Uutta puolta.

Tässä vanha ja uusi puoli rinnakkain,vanha vasemmalla,uusi oikealla

Ja tässä tyttö poseeraa maksi pöydällä jonne meni ihan itse :D

Känny alkoi huurtumaan,kameran etsin siis.. ;(

Ja meillä oli niin hauskaa ja tyttö meni taas niin hyvin!Kiitos Emmi!Olen ylpeä sinusta!

Ei kommentteja: