perjantai 18. maaliskuuta 2011

Parhaat treenit ikinä :)

Tänä aamuna oli kyllä parhaimmat treenit ikinä!Miki ja Emmi oli aivan täpinöissään.Ne olivat kuin ruutitynnyreitä.Minä onnistuin aina vaan paremmin ja paremmin Mikin kanssa.Upea tunne kun onnistuu vaativassakin harjoituksessa.Aamuiset treenit olivat lyhyitä radanpätkiä jotta pystyin hiomaan vaativia harjoituksia kunnolla.Jos otan pitkää rataa en ehdi Mikin menoon mukaan niin,että pystyisin oikein kunnolla harjoittelemaan vaativia juttuja.En myöskään ota mitään"mitätöntä"parin esteen sarjaa koska siitä ei ole minulle hyötyä.Harjoitus pitää olla pienessä radan muodossa jotta sitten ne kaikki vaativat olosuhteet,kuten Mikin mahdoton vauhti,irtoavuus,tulevat siihen mukaan.Lyhyempiä kuin mitä normaalit radat kuitenkin jotta Miki ei kiidä siellä 7 esteen päässä minusta jolloin harjoitus ei onnistu.Keinukin sujui Mikillä tänään,Emmin keinuhan on aina upea,kuin suoraan oppikirjasta.Miki menee aina päähän saakka,mutta ei paina keinua maahan saakka,mutta tänään joka kerta painoi!Jes!Videoita lataan tänne myöhemmin,ne kuitenkin kertovat enemmän kuin tuhat sanaa.
Äidin leikkaus siirtyi kuuden viikon päähän,näin päättivät sitten kuitenkin Helsingissä.Syytä ei tarkemmin sanota.Se sanottiin,että kuusi sädehoitokertaa ensin ja sitten vasta leikkaus.
Itse sain eilen oikein sanottua kaikki suoraan siitä,että minua on maalattu oikeaksi paskiaiseksi selän takana.Korviini kantautui asia jonka vain yksi ihminen maailmassa tietää,ihminen johon luotin täysin kun asian kerroin.Asiaa oli muunneltu.Ei ihme,että ihmiset ovat olleet outoja kun oikein on mustamaalattu selän takana.Olinko minä liikaa sitten,eikö sopinut,että minäkin joskus olin mukana ja joskus halusin mukaan samoihin juttuihin,pitikö minut savustaa ulos ja kun tämä oli toteutettu,pitikö sitten vielä pitää huoli siitä,että jatkossa en pääse mukaan mihinkään.??
Itse olen pitänyt asioita omana tietonani,asioita joita minulle on kerrottu ja joista on purnattu ja valitettu, ja suojellut näin minua selkään puukottaneita.Minun asiat on viety vauhdilla eteenpäin.
Mutta en ole yhtä ilkeä.Mutta tuo ei tarkoita ettenkö olisi tarkentanut asioita,ottanut selvää ja oikaissut niitä,ei toki.Nyt on sanottu suoraan mistä kenkä puristi ja mitä olen saanut selville.Pettynyt olen ja luotto meni taas.Luotan kohta enää vain ja ainoastaan noihin koiriini.
Mutta se tästä.Olen aina vannonut,että blogistani ei tule purnaus blogia,valitus/haukkumis blogia,mutta minua on loukattu senverran kovin,että kirjoitin tästäkin.
Miksi tehdään näin?Kun ei edes toinen ole ollut tekemisissä pitkiin aikoihin näiden ihmisten kanssa?Eikä myöskään ole ollut mahdollisuutta aiemmin asioita oikaista.
Olenhan minä muka ollut vihainen koska minun ohi on menty treenijonossa nyt tänä vuonna.Treenipaikkaa olen viimeksi hakenut seurasta vuonna 2002.Tuo oli se joka sai minut raivon valtaan!Tuo väite.Seurassa tiedetään,että en ole paikkaa hakenut sitten vuoden 2002 jälkeen.Kouluttajan ominaisuudessa minun on joskus täytynyt kysyä/varmistaa jonkun puolesta miten ja milloin johonkin muuhun kuin minun ryhmään pääsisi.
Tämän vatvominen loppuu nyt tähän.Syyttömänä en suostunut kantamaan kateellisen paskiaisen viittaa hartioillani tuon väitteen vuoksi.Siksi oikaisu ja oikaisu myöskin näin.Minun ohi ei kukaan ole mennyt missään jonossa..Minulla on kuitenkin sitä itsetuntoa senverran,että nyt puolustan itseäni.Tähän saakka olen hiljaa niellyt,mutta nyt tässä tapauksessa en enää.Koitin vain saada oikaisua tapahtumaan muuta kautta,Piste.Ja tästä eteenpäin blogissani ei purnata tämmöisiä.
Kommentointi tähän kirjoitukseen estetty tarkoituksella.Tämä ei pahalla,tämä oikaisu jotta minua ei syyttä pidetä täysin paskiaisena.Krtiikkiä osaan ottaa vastaan,mutta syyttömänä en todellakaan enää aijo ottaa syytä niskaani.Varsinkaan nyt tässä asiassa.Ja tämä ei todellakaan ole pahalla.En halunnut olla kateellinen paskiainen syyttä koska en ole ollut vihainen tuosta mistä minun väitetään olleen.Jokainen joka lukee tämän ja tuon asian niin huomaa,että se ei ole mahdollista,että olisin voinut siitä olla vihainen,ottaen huomioon nuo tosi asiat.

Ei kommentteja: