maanantai 15. elokuuta 2011

Jokohan sitä voisi huokaista..

..Äidin vuoksi tarkoitan.Äidin tila on nyt mennyt kohinalla ylöspäin ja Lohjalle siirto on tällä viikolla.Kumpa se nyt pysyisikin vakaana eikä taas......En uskalla huokaista ennenkuin on täysin varmaa,että kaikki menee hyvin.Iloitsen toki,mutta aina se pieni pelko on...Äiti on reippaalla,positiivisella asenteella ja jopa jo sieltä tulee välillä se oikea tomera Äitiliini esille joka pitää omia puoliaan yms =).
Koirarintamalla on ollut agia sekä lekottelua.Kohta päästää metsälle kun metsästyskausi taas alkaa.

Tässä on ollut paljon sellaisia asioita jotka halausin oikein kunnolla nostaa"pöydälle"ja puida kunnolla ja näyttää,että ei sitä tule kohdella toista ihan miten vaan ,eikä pidä luulla,että toinen on ihan tyhmä joka ei tajua mitään yms.En ikimaailmassa olisi uskonut,että voi olla niin"sairasta"toimintaa ja,että sitä harjoittaa ihmiset joita tähän saakka olen katsonut ylöspäin ja joita olen kunnioittanut.Mutta tiedoksi vaan,että vaikka millainen hel..tti pääsis valloilleen niin minä en tanssi kenenkään pillin mukaan vaan teen omat "terveelliset"ratkaisuni asioissa ja epärehelliseksi minua ei saa pakoittamallakaan.Olen asioista jutellut monen kanssa ja inhoittavia asioita tulee esille,asioita joita on tehty seläntakana..Yllättäviäkin asioita joita en ikinä olisi uskonut löytyvän.Oppiihan siihen,että liian sinisilmäinen ei pidä olla eikä luottaa ihan tosta vaan kenenkään.
No,ei mun blogi ole mikään asioiden ruotimispaikka,mutta toinpahan esille vaan tuon asian.Ottaa kyllä aivoon!Maailma on sairas paikka ja olen huomannut sen,että paremmin selviää sekä sen suositumpi on mitä enemmän ottaa osaa siihen sairaaseen toimintaan.Jos kulkee omia polkujaan ei ole minkään arvoinen.Mutta minä aijon kulkea omia polkujani ja jos sen vuoksi en kelpaa,sitten en kelpaa,tallustan niitä polkujani yksin,koirieni kanssa ja niiden rehellisten oikeiden ystävien kanssa,niitäkin vielä löytyy,onneksi.

Ei kommentteja: