maanantai 5. tammikuuta 2009

Hallilla Emmin kanssa



Otin Emmin kanssa välistävetoja,eteenlähetystä,kontakteja,keppejä sekä tietty saalisleikkiä.Tytöllä oli intoa ja vauhtia niin,että sain jopa hieman "tuppuuttaa",että hei,nyt,tyttö,minä täällä,sinä ihan eri suunnassa ja kaukana musta ja meet nyt liian innolla ja hosuen :DSe oli aivankuin,että heti mulle tänne nyt kaikki.Puhkui intoa ja se alussa näkyi.Pieni haltuunottoharjoitus ja osoitus,että hei,minä olen täällä,kuuntele minua.Hyvä se on,että on intoa,ei siinä mitään,mutta Emmin into alussa oli niin suurta,että se unohti minut :D.Loppua kohden alkoi homma aina vaan paranemaan ja paranemaan ja voi juku mitkä onnistuneet treenit taas tehtiin.Välistä vedoissa minun itse tulee olla täysillä mukana,jos vaan juosta piiperrän suoraan,Emmi menee esteistä ohi.Kun samalla kun juoksen aina vedän koko kropalla tai vaan kädellä nykäisen Emmin esteiden välistä,tulee tyttö kuin näkymättömästä narusta vetäisi.Tiukasti ja pienestä liikkeestä.
Otin kaasutusta,eli sitä,että ekan esteen takana innostan Emmiä.Olen lähtevinäni ja hoen monta kertaa:mennäänkö,.Emmi tykkää tuosta ja tulos on aina se,että se lähtee kuin tykin ammus ja irtoaa kauas minusta Otin neljällä hypyllä tuota ja lopusa oli vielä putki.Emmi suorastaan kiiti tuon pätkän ja tuli putkesta jo kun minä vasta aloittelin omaa juoksuani.Tuon harjoituksen tarkoitus on saada juuri irtoavuutta sekä vauhtia siihen menoon.Lähetän Emmin harjoitukselle aina:MENE-käskyllä siinä vaiheessa kun Emmin vire on suurimmillaan ja halu lähteä on tosi kova.Se alkaa komentamaan minua siinä vaiheessa kun tuo suurin vire on saavutettu.Ja kun sanon:Mene!se kanssa MENEE!!Ei taakseen katsele vaan menee koko pätkän suoraan,vauhdilla ja kaukana minusta.

Ei kommentteja: